Vybraný příspěvek

Drobný výklad pravidel

V průběhu uplynulých let krystalizovalo desatero klanu Šemíků, které bych rád okomentoval. Pravidla "od Adama" začala vznikat me...

pátek 23. prosince 2016

PF 2017

Když jsme se před pěti lety sjeli do Číhoště, bylo to takové nulté setkání. Netušil jsem, co se z toho vyvine. Pak přišel nápad s putovní trofejí - Adamovou radlicí. Postupně jsme zpřesňovali pravidla pro předávání trofeje. Jenže čas nezastavíme. Již před letošním srazem jsem si nebyl jist, zda bude nějaký další. Zatím to vypadá, že bude...
Protože sliby se mají plnit o Vánocích, připravil jsem aktualizaci Adamova rozrodu. Najdete v něm kolem šesti stovek našich předků. Tento rok jsem ve dvou případech [1][2] musel přehodnotit dosavadní poznání. Narazíte-li na jakékoli nesrovnalosti, pošlete mi prosím emailem nebo napište zde v diskuzi pod článkem zpřesnění dat, míst, jmen.

Kdo si chce připomínku setkání v Neumětelích vytisknout a složit, přidávám tento odkaz.

1 komentář:

  1. Romane,
    díky za krásný dárek v podobě rozrodu Šemíků.Myslím, že nikdo neudělal více pro objasnění a zdokumentování našeho rodu než Ty a máš můj (a myslím že nejenom můj)neskonalý obdiv a vděk.
    Sraz v Neumětelích bude krásná a symbolická tečka a věřím, že nebude poslední. Chápu, že organizace takových srazů je náročná a proto vyzývám všechny Šemíky nejen k účasti, ale i k aktivní pomoci Romanovi. Tebe Romane prosím o konkretizaci toho jak bychom Ti mohli pomoci.
    I když jsem Ti už jednou přál, opakuji přání přání všeho dobrého a hlavně pevné zdraví v roce 2017 a dalších.
    Nakonec jedna všetečná otázka:Proč na přání neuvádíš 1. sraz Šemíků v Číhošti?
    Vlastimil Š.

    OdpovědětVymazat